بهترین لپ تاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون در بازار معرفی ۷ غول گیمینگ دنیا بلاگ دیوار

بهترین لپ تاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون در بازار معرفی ۷ غول گیمینگ دنیا بلاگ دیوار

از دیگر مزیت‌های نمایشگر بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون می‌توان به این موضوع اشاره کرد که از نرخ تازه‌سازی one hundred twenty هرتزی و کنتراست خوبی بهره می‌برد که در محدوده معمولی پنل‌های کرم درمان ترک پوستی ناشی از چاقی IPS قرار می‌گیرد. صفحه نمایش همچنین از دقت رنگ مناسبی برخوردار است و فیلم‌ها یا بازی‌های مورد علاقه شما را با رنگ‌هایی زنده و پویا نشان می‌دهد. در ساختار بدنه لپ‌تاپ از پلاستیک مرغوب استفاده شده است که باعث می‌شود محصول بتواند در برابر ضربه، نفوذ گردوغبار و دیگر خطرات احتمالی تا حد زیادی مقاومت کند. از طرف دیگر برای بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون یک لولای با‌دوام طراحی شده است که درب محصول را به بدنه متصل می‌کند و باعث باز و بسته شدن آن می‌شود.

  • شاید لپ تاپ TUF Gaming FX706HEB-HX126 در سری اقتصادی برند ایسوس قرار بگیرند، اما مشخصاتی در حد و اندازه یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده می‌گذارد.
  • اما امروز در یک راهنمای خرید جامع قصد داریم برای همیشه به این مشکلات پایان داده و به صورت تخصصی، شما را با بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در قیمت‌های مختلف آشنا کنیم.
  • این لپ تاپ با وجود گیمینگ بودن وزن بی‌نظیر 1.86 کیلوگرمی دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 60 هرتزی استفاده می‌کند.
  • این لپ تاپ دارای ضخامت 15.9 میلی متر و وزن 1.3 کیلوگرم است که حمل و جابجایی آن را بسیار آسان می‌کند.

حافظه کش پردازنده معادل eight گیگابایت و فرکانس آن در بازه 1.3 الی three.9 گیگاهرتز قرار دارد. لپ تاپ VivoBook R565JP-EJ381 با داشتن حافظه رم 8 گیگابایت می‌تواند سرعت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد، اما در صورت نیاز امکان افزایش آن وجود دارد. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565-EP محصولی با اندازه 360x235x199 میلیمتر و وزنی معادل 1.eight کیلوگرم تولید و عرضه شده است؛ بنابراین به آسانی در کیف شما قرار می‌گیرد و در هر کجا که بخواهید شما را همراهی می‌کند. در ساختار بدنه بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون با نام VivoBook R565-EP از مواد اولیه مرغوب و بادوام استفاده شده است که باعث می‌شود در برابر انواع ضربه و آسیب‌های احتمالی به خوبی مقاومت کند. هنگامی که درب لپ تاپ باز می‌شود صفحه نمایش 15.6 اینچی نمایان می‌شود که از حاشیه‌های باریکی برخوردار است و تجربه دیداری همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهد.

دستگاه دیگه‌ای که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون بهتون معرفی کنم، Aspire 7 A715 ایسره. تا آخر مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون رو معرفی کنم. لپ تاپ Asus VivoBook 15 K571LI با برخورداری از مادربرد Intel HM470 توانسته سیل عظیمی از کاربران را به سمت خود جذب نماید که در این میان میتوانید شاهد قطعات سخت افزاری خوبی از این محصول باشید. به نسبت محصولات دیگر شاید لپ تاپ Asus VivoBook 15 K571LI قیمت بیشتری را دارا باشد اما خیالتان آسوده خواهد بود که میتوانید برای مدت زمان طولانی از این محصول ایسوس در زمینه های مختلف استفاده کنید. پردازش‌های گرافیکی این لپ‌تاپ توسط پردازنده شرکت انویدیا مدل GeForce MX330 انجام می‌شود که و برای کارهای گرافیکی و بازی باید روی آن حساب کنید؛ برای مرورگری وب، تماشای فیلم و کارهای روزمره کاملا مناسب است. کمپانی اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده نسل جدید‌‌ Intel Core i3 سری 1005G1 همراه گرافیک Intel UHD استفاده کرده است.

بهترین لپ تاپ ها تا 25 میلیون | برای خرید لپتاپ تا سقف 25 میلیون با ما همراه باشید

ایسوس در این لپ تاپ از پردازنده سری Core i5 اینتل استفاده کرده است و حافظه رم ۸ گیگابایتی دارد. این حافظه رم در کنار حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی SSD قرار می‌گیرد که در کنار هم می‌توانند سرعت بالایی را در اجرای برنامه‌ها و ویندوز فراهم کنند. شاید در ابتدا بگویید که حافظه داخلی چه ارتباطی به سرعت دستگاه دارد؟ حافظه SSD برنامه‌ها را بهینه‌سازی کرده و امکان اجرای سریع‌تر و لودینگ آسان فایل‌های اجرایی را فراهم می‌کنند.

برخی از معتبرترین سایت‌های فروش اینترنتی لپ تاپ هستند.

در مورد میزان رم توصیه ما این است که یا لپ تاپ با رم حداقل 12 گیگابایت بخرید و یا لپ تاپ با رم 4 گیگابایت و سپس رم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. فروشگاه‌های معتبر زیادی هستند که هم به صورت فیزیکی و هم اینترنتی فعالیت دارند؛ اما شاید در روزهای کرونایی، رفتن به بازار و سروکله زدن با فروشنده کمی دشوار باشد. به علاوه، مردم در برخی از شهرها به بازارهای قوی دسترسی ندارند؛ اما این امکان وجود دارد که بتوان محصولات را به صورت اینترنتی با هزینه ارسال رایگان، بدون نیاز به چانه زدن با فروشنده و البته بهترین قیمت تهیه کرد. مقداد آی تی، کالاوما و … برخی از معتبرترین سایت‌های فروش اینترنتی لپ تاپ هستند. مدل Inspiron 3501 – PD1 برای کاربری روزمره و عادی و همینطور کارهای مهندسی مناسب می‌باشد.

بهترین لپ تاپ مخصوص بازی تا 70 میلیون تومان

برای این دستگاه یک شیار کارتخوان، یک درگاه USB 2.zero ، HDMI ، Lan RJ45 ، دو پورت USB three.2 و USB-C و سوکت هدست قرار گرفته است. اگر بودجه شما برای خرید لپ تاپ حداکثر 25 میلون تومان است نگران نباشید زیرا تکراتو در این مطلب بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان را معرفی کرده است. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel Iris Xe که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی قویتر MX450 که دارای دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.

طراحی زیبا از ویژگی خوب بیشتر لپ تاپ های دل هست که این مدل نیز از آن به خوبی بهره‌مند شده است. ایزی بست یک مرجع راهنمای خرید برای آشنا کردن خریداران با بهترین کالا های بازار است .ما با بررسی دقیق انبوهی از محصولات و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن ها ، در نهایت بهترین از هر دسته را به شما پیشنهاد می دهیم. توصیه می کنیم سری به لپ تاپ های گیمینگ زیر 30 میلیون تومان سایت بزنید.