بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

در نهایت نوبت به لیست لپ‌تاپ‌های گیمینگ پیشنهادی دیجیاتو می‌رسد. تمام مدل‌های حاضر در این فهرست قابلیت نصب ویندوز ١١ را دارند. این لیست برای خریدارانی با حداکثر بودجه ۵۰ میلیون تومانی تدارک دیده شده و مدل‌های منتخب آن دارای قدرت سخت‌افزاری بالا در کنار ارزش خرید بالایی هستند.

  • اگر لپ تاپ را بسیار جابه جا م‌ کنید حتما به وزن آن بسیار توجه کنید.
  • از برتری های این مدل نسبت به لپ تاپ ایسر، کیفیت ساخت بالاتر آن می باشد.
  • با توجه به تنوع به شدت زیادی که در میان لپتاپ‌های گیمینگ وجود دارد، منطقی است که موارد قابل انتخاب هم بسیار زیاد باشند.
  • علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به ایسوس هم رده خود دارند.
  • باقدرت می‌توان گفت که ایسوس درزمینهٔ تولید مادربرد، یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر بوده و همیشه چند قدم از آن‌ها جلوتر است.

حتی اگر بودجه کمی دارید، باز هم می توانید لپ تاپ گیمینگی پیدا کنید که تمام ویژگی های لازم برای انجام بازی های قدرتمند را داشته باشد. در زیر ویژگی های اصلی وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون بررسی کنید. لپ‌تاپ گیمینگ MSI GF63 Thin 11UC با پردازنده Core i H و پردازشگر گرافیکی RTX 3050 یکی از ارزان‌ترین مدل‌های مخصوص بازی محسوب می‌شود که از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار است. بنابراین می‌توانید بسیاری از بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی متوسط روی آن اجرا کنید.

پردازنده گرافیکی Lenovo Legion 5 Pro 16IAH7H انویدیا RTX 3070 است. مدل ۳۰۷۰ از مدل ۳۰۷۰ti ضعیف‌تر بوده اما این تفاوت چندان زیاد نیست. از طرفی ti دارای قابلیت‌های بیشتری است که در حوضه ساخت محتوا و رندر کردن بیشتر از گیمینگ اهمیت دارند.

کارت گرافیک (GPU) در لپ تاپ‌های گیمینگ

اگرچه، با توجه به سخت‌افزار و فرم فاکتور این لپ تاپ، در هر حالتی لپ تاپ تحت فشار فعالیت خواهد کرد و مهم نیست که چه بازی‌هایی را در آن اجرا می‌کنید. لپ تاپ ROG Zephyrus G15 ایسوس یکی از بهترین پردازنده‌های همراه به‌نام Ryzen 5900HS را به همراه دارد و آخرین پردازنده گرافیکی همراه به‌نام RTX 3060، RTX 3070 یا RTX 3080 را می‌توانید همراه با آن دریافت کنید. هرکدام از این مدل‌ها یقینا قیمت متفاوتی در بازار خواهند داشت. لپ تاپ Asus ROG Strix Scar III کاملا مخصوص بازی طراحی شده است و عملکرد قدرتمندی همراه با یک پنل ۲۴۰ هرتزی به‌همراه خواهد داشت. عمر باتری طولانی است و از یک صفحه کلید کلیکی و اسپیکرهای مناسب تشکیل شده است. این محصول یقینا یکی از جذاب‌ترین و البته گران‌ترین لپ تاپ‌های بازار است.

لپ تاپ ام اس آی مدل GF66 KATANA 11UC

لپ تاپ‌هایی که امسال قرار است بازار را تسخیر کنند، فوق‌العاده قوی هستند و از جمله ویژگی‌های اصلی‌شان می‌توان به داشتن پردازنده‌های چند هسته‌ای، کارت گرافیک‌های RTX سری 30 و AMD Radeon RX سری 6000 اشاره کرد. صفحه‌های بسیاری از دستگاه‌ها با نرخ به روز رسانی بالاتری عرضه می‌شوند و کیبوردهای مکانیکی بیشتری را خواهید دید. با تهیه محصولی با رم 8 گیگابایت، باید انتظار تجربه لگ در بازی‌ها را داشته باشید. از آن جایی که بازی‌های 2021 و 2022 به منابع خیلی بیشتری نیاز دارد، حتی 8 گیگابایت رم نیز برای‌تان کافی نخواهد بود.

معیارهای مهم برای ما در این لیست پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و صفحه نمایش است. رقابت در این بخش که میتوان گفت پرطرفدارترین بخش بازار لپ تاپ های گیمینگ هست، به قدری زیاد بود که نتوانستیم لپ تاپی از برند پرطرفدار ایسوس را در بین گزینه های نهایی وب سایت پیشنهادی انتخاب کنیم. برای برخی از لپ تاپ‌ها این امکان در نظر گرفته می‌شود شما به میزان حافظه داخلی بیفزایید. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که بازی‌ها روز به روز سنگین‌تر می‌شوند و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و این یک نکته مثبت است که شما در آینده امکان افزایش میزان حافظه داخلی را داشته باشید. این تکنولوژی که اولین بار در سری 20 به کار رفت، در سری 30 نیز وجود دارد.

البته پردازنده در لپ تاپ های گیمینگ معمولا از سری‌های قوی انتخاب می‌شوند و کمتر مدل گیمینگی را می‌توان پیدا کرد که پردازنده‌ی ضعیفی در آن بکار رفته باشد. صفحه نمایش، یکی از حیاتی‌ترین اجزای سازنده یک لپ تاپ مخصوص بازی است. با توجه به اینکه کارت گرافیک خوب باید بتواند قدرت خود را روی صفحه نمایش خوب به نمایش گذارد، عملا بدون وجود صفحه نمایش رده بالا، نمی‌توان بهترین تجربه را از بازی‌ها دریافت کرد.

معمولا لپ تاپ های مهندسی صفحه نمایش هایی با کیفیت 1080p دارند و لپ تاپ های گیمینگ علاوه بر رزولوشن بالای صفحه نمایش نرخ رفرش بالاتر از 60Hz نیز دارند. برای اینکه بهترین لپ تاپ های ایران را بشناسید به مقاله بهترن لپ تاپ های بازار ایران سر بزنید. از سوی دیگر، SSD ها بسیار کوچکتر هستند و داده ها را در مدارهای مجتمع ذخیره می کنند. یک لپ تاپ گیمینگ باید حداقل 256 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داشته باشد.

قیمت پارافین مایع دیجی کالا.