بسته بندی اثاثیه منزل

اثاث کشی هرساله جزو لا ینفک زندگی ما شده و وسایل منزل نیز روز به روز گران تر میشوند پس به صرفه نیست هرسال در زمان جابجایی وسایلمان اگر هم حتی اگر با نیروی مجرب هم جابجا شود دچاراسیب دیدگی حتی جزیی به دلیل شرایط راه پله و عیره شود مخصوصا اگر این وسایل برند یا یادگاری باشد.لذا سخت بودن و زمان بر بودن بسته بندی اثاثیه منزل به دلیل نداشت وقت ،توان و تجربه کافی شما غمی بر چهره تان خواهد نشست. چگونگی قرار دادن لوازم و وسایل شما در کامیون یا هر ماشین باربری دیگری که اجاره کرده اید ، همان اندازه مهم است که برنامه ریزی برای اسباب کشی شما مهم است. همانطور که در بالا گفتیم، کارتنهای رگالدار برای آویزان کردن کت و شلوار و لباسهای مجلسی استفاده میشوند اما میتوانید از هر کارتن محکم دیگری نیز برای این کار استفاده کنید. این نوع کارتن بخصوص برای حمل لباسهای مجلسی مثل کت و شلوار استفاده میشود.

۱. کارتن مناسبی را برای بستهبندی لوازم مورد نظر خود انتخاب کنید. پس برای بسته بندی وسایل شکستنی و ظروف چینی، آنها را در محافظ های حباب دار بپیچید و در کارتن بسته بندی اسباب کشی محکمی که تحمل وزن آنها را داشته باشد قرار دهید. با آموزش مهار بار و نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی (مخصوصا بسته بندی ظروف چینی و آسیبپذیر) در کنار استفاده از کارتن بسته بندی اسباب کشی، میتوانید وسایل و اثاث خود را بدون نگرانی از آسیب دیدن و گم شدنشان جابهجا کنید؛ و در نهایت یک اسباب کشی مرتب، اصولی و مطمئن را تجربه کنید. یک اسباب کشی ایمن و بینقص به بستهبندی اصولی و درست نیاز دارد. این ابزار برای بستهبندی و حمل لوازم ریز منزل مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از کاغذ بسته بندی به خصوص در اسباب شکستنی باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل خرده ریز و شکستنی می شود.

با توجه به اینکه تمامی هزینه ها و قیمت های باربری غرب تهران زیر نظر اتحادیه می باشد ، مشتریان می توانند مطمئن باشند که هیچگونه هزینه اضافی را متحمل نخواهند شد و قبل از شروع کار به صورت واضح و شفاف می توانند از میزان هزینه و قیمت ها با توجه به خدماتی که دریافت می کنند آگاهی داشته باشند. کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما با توجه به حجم بار شما مشتریان گرامی تعداد کارگران مشخصی را به محل اعزام می کنند. این پلاستیک های ضربه گیر به صورت توپی به فروش می رسند. •دور تا دور یخچال را با فوم ضربه گیر و یا بابل رپ برای جلوگیری از آسیب دیدگی بطور محکم بسته بندی کنید. برای جابجایی لوسترها و چراغهای سقفی سعی کنید تا جایی که امکان دارد قطعات جدا شدنی را جدا کرده و سپس هر قطعه را جداگانه به کمک روزنامه، لباس یا بابل رپ بستهبندی کنید.

خدمات بسته بندی وسایل منزل

1. کمد خود را تمیز کنید و لباس هایی را که بیش از حد بی ربط ، قدیمی ، قدیمی ، فرسوده یا قدیمی شده اند ، از بین ببرید. سعی کنید قطعات جانبی را طوری در جعبه ها تقسیم کنید که یگ جعبه بیش از حد سنگین نشود. در زمان تماس با یک باربری از خدماتی که ان باربری ارائه میدهد سوال کنید. اتوبار تهران تهران سی تی طی چندین سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی، دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری های تهران است و آماده جابجایی اثاثیه منزل وسایل اثاث کشی شما و یا بسته بندی آنها در کوتاهترین مدت زمان ممکن و به بهترین نحو است. در این راستا شرکت ما یک تیم کاملا حرفه ای به خدمت گرفته است تا در صورتی که مشتریانی برای اسباب کشی خود شرکت ما را انتخاب کنند شرکت ما این خدمات را نیز ارائه میدهد و شما می تونید با خیال راحت صفرتاصد اسباب کشی خود را به شرکت ما بسپارید.

بسته بندی لوازم منزل و البته حمل کارتنهای اثاثکشی پر از کتاب بسیار دشوارتر از حمل کارتن اثاثکشی پر از وسایل تزئینی است. سایز کارتن اسبابکشی بسیار مهم است. یک لایه اضافی را در داخل کارتن وسایل شکستنی قرار دهید. بسته بندی لوازم و وسایل و جابجایی آنها می تواند تبدیل به کاری گیج کننده شود. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل از قبل محاسبه می شود. ۱. قبل از اسبابکشی وسایل داخل یخچال را خالی کنید تا برفکهای داخل فریزر یخچال آب شود. یکی از کارهای مهمی که باید در هنگام اسبابکشی انجام دهید بستهبندی لوازم منزل است. با استفاده از لوازم مخصوص اثاثکشی به راحتی میتوانید ظروف شکستنی، وسایل تزئینی، انواع لباس، مبلمان، کمد، بوفه و تختخواب را بستهبندی و جابجا کنید. همچنین روی کارتن ظروف شکستنی حتماً با برچسب بنویسید «شکستنی» تا در زمان اثاثکشی با احتیاط بیشتری حمل شود و هنگامی که به خانه جدیدتان رفتید راحتتر بتوانید آن را پیدا کنید.

البته به دلیل اینکه بستهبندی اثاثیه منزل کار حساس و ظریفی است، باید با استفاده از تجهیزات بستهبندی استاندارد و همچنین روشهای بهروز بستهبندی، حداکثر اطمینان و حداقل حادثه را رقم بزنید. با توجه به نوع بار و لوازمی که قرار است جابجا شوند و همچنین ابعاد آنها، از تجهیزات گوناگونی برای بستهبندی استفاده خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در تهران میشود. توجه داشته باشید که کتابهای سنگینتر را در زیر و کتابهای سبک تر را روی بقیه قرار دهید. این افراد تجربه و تعهد کافی ندارند و قیمت اسبابکشی را پایین تر از عرف اعلام می کنند و ممکن است در پروسه اسباب کشی بهلوازم منزل آسیب برسانند و متاسفانه دستان شما هم به جایی بند نیست.در ادامه به خدمات اسباب کشی و عوامل موثر بر هزینهاسباب کشی می پردازیم.

بله میتوانید لباس یا لوازمی که شکستنی نیستند را درون کشو بگذارید. علاوه بر موارد ذکر شده شما میتوانید لباسها را بعد از تا کردن درون چمدانهای خود قرار داده و به صورت مناسب جابجا کنید. بسته بندی با استفاده از کارتن برای اسباب کشی کاری است که نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی دارد و احتمالا وقت زیادی از شما می گیرد اما در عوض شانس موفقیت شما در طول جابجایی اثاثیه منزل و عدم بروز خسارت و شکستن افزایش می یابد. با رعایت نکات بالا بسته بندی اثاثیه مناسبی خواهیم داشت و باعث عدم آسیب به اثاثیه هنگام حمل بار و جابجایی می شود. بنابراین باید از پکیج لوازم بستهبندی مناسبی استفاده کنید تا از بروز هرگونه آسیب به لوازم منزلتان جلوگیری کنید.

یکی از مهم ترین عوامل حفظ امنیت در انتقال بار در هر زمینه ای در مرحله اول به نوع بسته بندی آن کالا مربوط میشود و سپس نوع ماشین و نوع بارگیری، امروز قست داریم در مورد مبحث مهم بسته بندی و به خصوص بسته بندی اثاثیه منزل که از پر کاربردترین آنها است صحبت کنیم و شمارو با انواع بسته بندی و همچنین روشهای خاص به آن مطلع سازیم. یک کارگر حرفهای اصولا باید از قوای جسمانی بالایی برخوردار باشد و با روشهای صحیح جابجایی و بلند کردن اجسام سنگین آشنایی داشته باشد. وسیله ای کار آمد در تمام جابجایی ها که به نوعی جزو ملزومات اولیه هر نقل و انتقالی می باشد. ساکنین محترم محدوده مهرشهر و مهرویلا جهت رزرو برای جابجایی اثاثیه منزل خود می توانند با پرسنل این شرکت در ارتباط باشند.

بسته بندی کردن اثاثیه منزل

ضمنا این را به یاد داشته باشید که آخرین چیزی که جمع آوری می کنید، تخت خواب ها باشند. اصول و مراحل بستهبندی جداگانهی لوازم شکستنی را رعایت کنید، اما اگر مجبور شدید لوازم باقیمانده را در یک کارتن بچینید، حتماً ظروف صاف مثل بشقابها و دیسها را در کف کارتن و ظروف دیگر را روی آنها قرار دهید. اما اگر قصد اسباب کشی داشته باشید، باید تمام اثاث منزل را جا به جا کنید، در صورتی که جعبهی بیشتر آنها را در اختیار ندارید و تعداد لوازم منزل نیز خیلی زیاد است. تجربیات این شرکت ها بسیاری از فرآیندهای مربوط به بخش بسته بندی وسایل دفتر را خیلی ساده تر و دقیق تر خواهد نمود. بسته بندی لوازم شکستنی و یا ظروف چینی از دلهره آورترین بخش های جمع آوری لوازم اسباب کشی است، چون احتمال شکستن و آسیب دیدن آنها بسیار بالاست. به طور مثال، نحوه بستهبندی و تجهیزات لازم برای جمع کردن وسایل و ظروف شکستنی با بستهبندی لوازم بزرگتر مثل یخچال فریزر و اجاق گاز بسیار فرق دارد.

تمام تجهیزات و لوازم اصلی آشپزخانه (مثل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و …) باید به موقع از برق خارج و تمیز شوند تا آمادهی حمل گردند. شما با تهیه هر یک از بسته ها می توانید نیاز خود را برای بسته بندی تامین کنید و هر مقدار از تجهیزات که اضافه آمد دوباره به ما برگردانید و هزینه آن را دریافت کنید. خوشبختانه بیشتر وسایل شرکت ها، اداره ها و یا منزل را می توان با استفاده از کارتن ها، بسته بندی کرد.

بسته بندی وسایل منزل

شرکت ایزی پک علاوه بر تهیه تجهیزات بسته بندی با کیفیت عالی، خدمات بسته بندی را نیز برای شما انجام خواهد داد. اگر شما هم قصد جابجایی شرکت و یا منزل خود به محل جدید با استفاده از امکانات شرکت های باربری تهران دارید، خدمات بسته بندی اثاثیه خود را به ما بسپارید. ۵. پیچهای تنظیم ارتفاع یخچال را ببندید تا در هنگام جابجایی جدا نشوند. اگر ما بتوانیم در هنگام باربری یک بسته بندی استاندارد و مناسب داشته باشیم بیشتر استرس های ناشی از به میان آمدن نام باربری و جابجایی برای ما از بین می رود و دیگر به هیچ گونه استرسی از بابت شکسته شدن یا آسیب دیدن وسایل مان در هنگام انجام باربری نخواهیم داشت. همچنین با کمک یک شرکت خدمات اسباب کشی می توانید امور حمل و نقل و باربری و همچنین چیدن لوازم در محل جدید را بسیار ساده تر و با آرامش و دقت بیشتری به انجام رسانید.

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل از قبل محاسبه می شود.

لازم به ذکر است که کلیه کارگران اتوبار طلایی آموزش های لازم جهت انجام یک پروژه اسباب کشی را پشت سر گذاشته و از لحاظ اخلاقی بدقت گزینش شده اند. با رعایت کردن نکاتی که گفته شد، بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره بهصورت اصولی و استاندارد انجام خواهد شد و پیچیدگی اسبابکشی کمتر از قبل خواهد شد. باربریهای مختلفی در سطح شهر وجود دارند که به شما این امکان را میدهند تا بتوانید تنها با یک تماس و در اسرع وقت تمام اسباب منزل خود را به صورتی اصولی و بستهبندی شده همانند باربری تهران، تحویل بگیرید. اتوبار آیکوبار آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. نایلون حبابدار که به انگلیسی به آن Bubble wrap می گویند و به اصطلاح در فارسی بابل رپ هم گفته میشود.

۷- وسایل شیشهای و یا سرامیکی را با کاغذ و یا نایلون های حبابدار (بابل رپ) بسته بندی کنید. در کارتنها لوازم و وسایل مرتبط به هم را قرار دهیم. برای اینکه در هنگام اسباب کشی منزل و یا جابهجایی اداره یا دفتر خود سردرگم نشویم، بهتر است که با رعایت نکاتی بسته بندی اثاثیه را اصولی و استاندارد انجام دهیم تا هرچه سریعتر و آسانتر نقل مکان کنیم. بهتر است لوازم شکستنی را در کارتنهای بزرگ قرار ندهید و از گذاشتن تعداد زیادی لوازم شکستنی در داخل یک کارتن خودداری کنید. از کجا کارتن مناسب برای بسته بندی اثاثیه تهیه کنیم؟ چگونه همه چیز را در یک روز بستهبندی کنیم؟

خانه به دوشی و تغییر محل زندگی بشر را وادار کرد تا برای جابجا کردن وسایل، مواد غذایی و دیگر چیزهای باارزش خود، اقداماتی را انجام دهد و این روند روز به روز پیشرفت کرد تا به صنعت بستهبندی امروز رسید. صنعت بستهبندی از زمان باستان و نخستین روزهای زندگی بشر بسیار رواج داشته است. وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال ، گاز و وسایل برقی ، به علاوه ظروف شکننده و ظروف شیشه ای ، بسیار خسته کننده و وقت گیر هستند. خب، طبیعتا تمام وسایل شما مانند هم نیستند و بعضی از آنها حساسترند یا برای شما ارزش بیشتری دارند و شما تمام حواستان را به این وسایل میدهید که در هنگام جابجایی اتفاقی برایشان نیوفتد. با استفاده از این کارتن ها می توانید مانند کمد لباس های خود را آویزان کنید و از چین و چروک خوردنشان در حین اسباب کشی جلوگیری کنید. این نوع کارتنها دارای آویز مخصوص لباس هستند که به راحتی میتوانید لباسهای خود را درون آنها آویزان کنید تا مانع از چروک شدن و خرابی آنها شوید.

۲. وسایل و لوازم را درون کارتنی بگذارید که دارای فضای خالی بین وسیله و کارتن باشد. کارتنها را با گذاشتن وسایلِ زیاد، سنگین نکنید و وسایل را با رعایت تعادل بین کارتنها تقسیم کنید. فضای خالی بین گلدانها را با روزنامه پر کنید تا تکان نخورند. روی لوازم را با روزنامه و یا پارچه بپوشانید و درب کارتن را محکم ببندید. ظروف و وسایل سنگینتر را در کف کارتن و وسایل سبکتر را به ترتیب در بالای آن بچینید. به این ترتیب براحتی می توانند بارهای خود را جهت بسته بندی و سپس انتقال ایمن آنها به منزل جدید به دست کارگران و افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارند. جابجایی و حمل اثاث منزل رفت و آمد کمتری نیاز دارد و می توانیم از ماشین کوچکتری برای حمل آنها استفاده کنیم. در صورتی که قصد جابجایی و انتقال محل کار و دفتر خود را دارید لازم است که کلیه فرآیند اسباب کشی را بدون هرگونه بهم ریختگی انجام دهید.