اصول کاربردی در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

نورپردازی یکی از مهم ترین عوامل طراحی داخلی هر فضایی می باشد. طراحی ویترین مهمترین بخش در بازسازی است. یکی از مهمترین مسائل در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی ، نحوه چینش طلا و جواهرات است. انتخاب این سبک مبلغ دکوراسیون شما را تا حدودی بالا میبرد زیرا باید با روکش ممبران و یا روکش چوب و چوب خالص اجرا شود، در صورتی که با انتخاب سبک مدرن شما می توانید از متریال های ارزان تری مانند ام دی اف ااستفاده کنید. ۶۰) تشکیل شده اند که در اغلب مغازهها به همراه روشنایی های ال ای دی اجرا میگردند و به شکل استاندارد محیط شما را روشن مینمایند. طراحی دکوراسیون مغازه در صورتی که کاملا استاندارد و بر اساس مهارت و تجربه، طراحی و اجرا شده باشد در سریعترین زمان پس از پیاده سازی آن تحولات زیادی در میزان مشتریان ایجاد میکند.

بهترین جنس شیشه که سارق نتواند آن را بشکند و وارد فضای مغازه شود استفاده از شیشههای مینرالی است. طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی باید به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت، نکات مربوط به حفاظت و امنیت نیز در آن رعایت گردد تا در نهایت، با برخورداری از حداکثر آرامش و اطمینان خاطر پذیرای مشتریانی باشید که برای خرید این کالای لوکس به مغازه ی شما مراجعه می نمایند. سبک کلاسیک با جواهر فروشی بسیار همخوانی دارد، ولی اگر مغازه شما تا حد زیادی کوچک است سبک کلاسیک به خاطر داشتن ستون ها و سرستون ها و پرت شدن فضا اصلا توصیه نمی شود. می توان اهداف متفاوتی را از طراحی داخلی طلافروشی داشت؛ ممکن است شما بخواهید علاوه بر اینکه طلاهای خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید، از سرقت و دزدیده شدن احتمالی آن ها نیز بکاهید. بهتر است به این مورد توجه کنید و علاوه بر حمایت از زیبایی شناسی، باید قواعدی از جمله امنیت و همچنین محافظت در این سری از فروشگاههای قیمتی رعایت شود.

امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید. پس سعی کنید با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید. در یک طلا فروشی هنگام طراحی دکوراسیون داخلی باید به اهداف تجاری، چشم انداز و هویت برند توجه کند. در میان موارد مختلفی که شخصیت برند شما را به عنوان یک برند مستقل تولیدکننده طلا و جواهر شکل میدهند، طراحی لوگو یکی از مهمترین اقدامات در فرآیند شکل گیری هویت نام تجاریتان در نظر گرفته میشود.

این دوربینهای امنیتی بیست و چهار ساعته ضبط میکنند و بازدارندهترین عامل محسوب میشوند زیرا اشخاص سارق با دیدن دوربینهای امنیتی فکر سرقت از آن محیط را سرشان بیرون میکند. طراح داخلی باید همه نکات مهم را در رابطه با طراحی مغازه طلا و جواهر، مد نظر داشته باشد و در طراحی فضا در کنار توجه به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای فعالیت صاحب مغازه مشکلی ایجاد نشود. پیوستگی روشنایی و همچنین عدم سایه روشن نوری در طلافروشی، از موارد اساسی دیگری است که حتماً باید در زمان طراحی روشنایی و همچنین نورپردازی طلافروشیها به آن دقت زیادی داشتهباشیم.

عکس زیر نمونه طراحی برای یک مغازه طلا فروشی می باشد. به همین بهانه در ادامه این مطلب اصول طراحی لوگو جواهرات را مورد بررسی قرار میدهیم و شما را با چندین نمونه لوگو جواهرات در آرمکده نیز آشنا خواهیم کرد. در دکوراسیون داخلی علاوه بر زیبایی که از اصلیترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگری مانند مسائل امنیتی فروشگاه نیز توجه کرد. با بالا بردن امنیت باعث میشوید که سرعت سارق پایین بیاد در نتیجه از انجام دزدی صرف نظر نماید.

باید بتوانید بهترنی نور پردازی را در نظر بگرید و باید بتوانیسد بهترین طرح و چیدمان را برای کالای مورد نظر پیاده سازی کنید.طرحی که برای یک دکور استفاده می کنیم می تواند سنتی و یا مدرن باشد و یا حتی تلفیقی از این دو مدل باشد.در هر حال باید همه اجزا و لوازم را به گونه ای استفاده کنیم که بتواند هدف نهایی که همان جذب مخاطب است را بدست آوریم . این مغازه ها یکی از چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون های داخلی و طراحی ویترین ها را در بین همه مغازه ها دارا هستند و از آن جایی که بحث هایی از این دست بسیار جذاب هستند ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز برای شما نکته هایی در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی را جمع آوری کنیم و دراین راه هم از گروه دکوراسیون خانه آرا کمک گرفتیم و قصد داریم یکی از پروژه های آن ها را که طراحی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی است را با هم بررسی کنیم پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

رنگ بندی زمینه: یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در تامین زیبایی بصری دکوراسیون مغازه طلا فروشی، این است که باید به رنگ زمینه توجه شود. سعی کنید روشنایی هر نقطه از مغازه طلا فروشی خود را به دقت رعایت کنید تا تمام طلا ها به خوبی بدرخشند! اگر مساحت طلافروشی شما به اندازهای است که امکانش هست تا قسمتی از محیط داخلی آن را با استفاده از چراغ های آویز و همچنین لوستر تزیینی روشن کنید، بهتر است این کار را در زمان طراحی داخلی طلا فروشی انجام دهید. در داخل پیشخوان حتما قفسه هایی برای طلاهای کوچک تر، قرار دادن ترازو ها و ماشین حساب، سیستم های نظارتی و کامپویوترها، قسمتی برای قرار دادن صندلی و دفاتر و … مشتری برای خرید شیئی با ارزش به نام «جواهر» وارد مغازه می شود در نتیجه می بایستی هر جواهر در قسمتی مشخص و کاملاً باز قرار داده شده تا در کنار نورپردازی مناسب، تمامی زیبایی خود را نشان دهد.

پس از اینکه یک ویترین استاندارد و جذاب طراحی کردید حال باید تمام حواس خود را معطوف ورودی کنید. انسان، موجودی است که زیبایی را دوست دارد و به سمت آن جذب میشود؛ پس اگر به دنبال فروش محصولات و بالا رفتن درآمدتان هستید، طراحی دکوراسیون مغازه را دست کم نگیرید و به بهترین و شیک ترین حالت ممکن آن را دیزاین کنید. به خاطر اینکه این پروژهها کمی دشوار محسوب میشود و برای طراحی آن باید پروژههای زیادی طی شود تا به نتیجه قابل قبولی برسد از طراحان داخلی مجرب و باسابقه برای طراحی این فضا استفاده میکنند.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن زیرا جواهر و طلا از اقلام بسیار گران قیمت و همچنین تجملاتی به شمار میآیند و نباید شرایط به شکلی باشد که تمامی اجناس موجود در ویترین در اختیار خریدار قرار گیرد. در ضمن استفاده از کفپوش های چوبی و یا سنگ می تواند گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی باشد. فراخور نوع فروشگاه، اولویتبندی با طراحی داخلی این مکانهاست و هماهنگ با آنها در طراحی داخلی در نظر گرفته میشود. در نمونه بالا از فرم مکعب های دارای ارتفاع متفاوت به این منظور استفاده شده است. درباره طلا و عیارش چیزی که وجود دارد و شاید شما از آن اطلاع نداشته باشید این است که پایین ترین عیار طلا، یک عیار است و بالاترین آن 24 عیار.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

یه طور کلی دو عامل نورپردازی و نحوه روشن کردن و بنمایش گذاشتن ویترین مغازه از مهم ترین موارد در طراحی داخلی یک مغازه جواهر فروشی طراحی داخلی مغازه طلا فروشی هستند. بنابراین سپری کردن وقت برای ایجاد امنیت در طلافروشی بسیار مهم است. به طور معمول به کارگیری از رنگهایی نظیر سبز، صورتی و قرمز که تمامی آنها در طیف رنگهای شادی قرار دارند، برای دکوراسیون داخلی طلافروشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. نورپردازی باید به نحوی صورت گیرد که نیازی به خارج کردن کالا از ویترین برای مشاهده بهتر آن نباشد. استفاده از آژیر خطر: با دقت به طراحی و نصب کردن آژیر خطر در بهترین و نزدیکترین محل و همینطور در دسترس بودن افرادی که در این محیط کار میکند از اقداماتی است که طراحان داخلی به آن دقت مینمایند و با این کار به مالک طلافروشی کمک مینمایند. همچنین استفاده از نور مخفی در ویترین ها، به ایجاد جلوه برای محصولات شما کمک شایانی می کند.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

باید ویترین ها و جانمایی جواهرات و طلا به نحوی در معرض نمایش قرار گیرد که دید خوبی برای مشتری داشته باشد. نکات مهمی که در نورپردازی طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی باید به آن توجه کنیم را نام ببرید؟ دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است.باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند. معماری داخلی که باید در محیط درون مغازه به کار بریم می بایست در نهایت ظرافت و حرفه ای گری باشد.مشتری که وارد مغازه شود یعنی قدم اول برداشته شده و باید در قدم دوم کار را تمام کنیم تا بتوانیم انرا به یک خرید موفق تبدیل کنیم.هیچ می دانید در سطح جهان عاملی که باعث فروش یک کالا می شود کیفیت کالا نیست بلکه شکل ظاهری ان است.؟

دکوراسیون داخلی طلا و جواهری

شاید تا به حال این سوال برای شما مطرح شده باشد که چرا دو مغازه طلافروشی یکی جذب مشتری بسیار بیشتری نسبت به مغازه مجاور خود دارد. بازار طلاهای دست دوم مدت هاست که داغ است؛ تشخیص طلای دست اول و دست دوم شاید تا حدودی مشکل باشد. در دکوراسیون طلا فروشی امنیت حرف اول را می زند و همین موضوع انتخاب درب را از تمام فضاهای تجاری برای آن مهم تر م کند. رنگهای روشن سفید، آبی و سبز از دیگر رنگهایی هستند که در فضای طلا فروشی به کار برده میشوند.

زیرا لامپهای هالوژنی و همچنین هالیدی دارای کیفیت پایین تری هستند و از همه مهمتر حرارت تولیدی زیادتری را به همراه دارند که این امر میتواند سبب بروز مشکلات متعدد در سیستم روشنایی و برق کشی طلافروشی ایجاد نماید. صحیح ترین طراحی داخلی دکوراسیون یک مغازه سبب افزایش جلب مشتریان و همچنین درآمد آن فروشگاه نیز می شود. نورپردازی: برای اینکه زیبایی مدل های مختلف طلا، بیشتر نظر مشتریان را به خود جلب کنند و از درخشندگی لازم برخوردار باشند، حتما باید در ویترین و دکوراسیون داخلی طلا فروشی یا جواهر فروشی از تکنیک های صحیح نور پردازی استفاده شود تا به بهترین شکل بتوان محصولات را در معرض نمایش و دید مشتریان قرار داد.

پس می بینیم که طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی بسیار مهم است؛ بخصوص اگر شما تازه کار باشید و بخواهید مشتریان را در اولین ورود آن ها به مشتری های ثابت خود تبدیل کنید. مخاطب اصلی شما خانم ها هستند و با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین خود لازم است تا نکات مشخصی را در طراحی دکوراسیون رعایت کنید.معمولا بیشتر افراد برای اینکه بتوانند به صورت اصولی و درست این کار را انجام دهند، از شرکت ها و مجموعه های فعال در این زمینه مشاوره و کمک می گیرند که به جرات می توان گفت بهترین کار را انجام می دهند. طراحان داخلی که این کار طراحی این فضا را انجام میدهند باید تمامی اصول محافظتی را به طور درست و دقیق در نظر بگیرند تا از بروز هرگونه مشکلهای احتمالی مراقبت کنند. دسته سوم: فروشگاههای بزرگ مقیاس: فروشگاههای بزرگ مقیاس معمولا به برندها و یا کسب و کارهای بزرگ اختصاص دارند و هدف از نورپردازی در این نوع فروشگاهها، هدایت درست و صحیح مشتریان به سمت محصولات جدید و بهترین محصول است.

به خاطر داشته باشید که هدف از دکور جواهر فروشی به نمایش درآوردن قطعه های طلا است و نه صرفا نمایش دکور. افراط در شلوغ کردن یک فضا باعث سردرگمی مخاطب خواهد شد و یکی از بهترین دکوراسیون های طلا فروشی این است که فضایی خلوت با دیزاینی خاص را به برترین نمونه ها و مدل ها اختصاص دهید که البته جزییات این طرح با توافق بین شما و مجموعه پایای دکور تعیین و سپس اجرا خواهد شد. سرقت همراه با شکستن شیشه، سرقت توسط کارکنان، و سرقت با پرت کردن حواس کارمندان از رایجترین انواع آن است.