آموزش طراحی و نحوه ی ساخت یو پی اس-مستر انرژی پلاس

این دسته از باتری ها وظیفه این را دارند که در زمان قطعی برق بتواند درب های کرکره را باز یا بسته نگه دارد تا در عملکرد آن اختلالی به وجود مستر انرژی پلاس نیاید. میانگین طول عمر باطری ها نیز با توجه به نوع مواد و طراحی باطری ها با هم متفاوت است. به طور کلی میانگین عمر باطری های سرب اسیدی 3 تا 5 سال، لیتیوم یون 10 سال و نیکل کادمیوم 20 سال است. با همه این احوال اما باز هم میانگین عمر این باطری ها به دلایل مختلفی مثل شرایط محیطی، تعداد و عمر چرخه های تخلیه و نگهداری کافی، می تواند با اعداد عنوان شده تفاوت داشته باشد. داشتن یک برنامه منظم نگهداری و نظارت باطری زمان پایان عمر باطری های یو پی اس را به حداکثر میزان ممکن می رساند.

  • باتری یو پی اس VRLA به عنوان باتری UPS مهر و موم شده نیز شناخته می شود.
  • زمانی که شما به طور مرتب کارکرد و کیفیت انتقال نیرو را در باتری UPS کنترل کنید، می توانید متوجه کوچک ترین آسیب یا تغییر در آن بشوید.
  • آزمایشگاه های کنترل کیفی داخلی با تجهیزات و آزمایش کامل برای مواد اولیه یک نیاز اساسی است.
  • اگر در تهران و یا کرج هستید ما این تضمین را به شما می دهیم که نصب باتری شما به وسیله بهترین و مجرب ترین تکنسین ها صورت می گیرد و از این نظر می توانید با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید.
  • معمولا باتری های تولیدی این شرکت سیلد اسید می باشند که در آمپر های 9، 28، 42، 65 و 100 آمپر ارائه می شود.

یکی از خدماتی که شما می توانید با خرید از ما آن را در اختیار داشته باشید مشاوره خرید باتری ups است. کارشناسان به شما کمک می کنند بهترین برند و مناسب ترین باتری را بسته به نیازتان انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید. مواردی نظیر برق اضطراری آسانسورها، تجهیزات پزشکی و بیمارستان ها، تجهیزات حفاظتی و امنیتی و سایر مواردی از این دست از جمله کاربرد هایی هستند که برای این باتری ها مطرح می شوند.

پشتیبانی باتری یو پی اس صبا باتری ups

کار اصلی باتری ماشین، فراهم کردن مقدار زیادی از جریان برای زمان بسیار کم است تا قدرت لازم برای روشن شدن اتومبیل و استارت خودرو تأمین شود. باتری های لیتیوم-یونی (Li-Ion) نوعی از باتری های قابل شارژ هستند که مدتهاست که در دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ و تلفن های هوشمند استفاده میشوند. این نوع باتری با استفاده از یون های لیتیوم و تخلیه بار از الکترود منفی به الکترود مثبت جریان را برقرار می سازند. در بیشتر موارد بانک باتری­ ها در محفظه پلاستیکی یا فلزی (غیر رسانا و غیر قابل اشتعال) اختصاصی مستقر می­ شوند.

در ادامه مقاله مربوط به نحوه عملکرد باتری یو پی اس می خواهیم اشاره ای کوچک به این مسئله داشته باشیم که چه مشکلاتی ممکن است در برق شهری ایجاد اختلال کنند. لازم است بدانید که باتری های دستگاه یو پی اس به صورت لجظه ای کار می کنند و توان مصرفی تجهیزات را باتری تامین می کند و پس از رفع اشکال در برق شهر، به وضعیت عادی برمی گردد. به عنوان مثال بخش زیادی از باتری‌های یو پی اس از سرب تشکیل شده است. به احتمال زیاد به همین منظور قیمت باتری‌های یو پی اس همواره تغییر می‌کند، چرا که قیمت سرب بر قیمت یو پی اس‌ها تاثیر دارد. منبع تغذیه بی وقفه، منبع برق اضطراری و بک آپ باتری از جمله این عناوین می‌باشند.

باتری یو پی اس ولتامکس ۱۸ آمپر VTM18A-12

متداول ترین نمونه این باتری ها را می توان باتری های قلمی و نیم قلمی شارژی دانست که مطمئنا بارها تا به امروز از آنها استفاده کرده اید. معمولا در استفاده از این باتریها بیان می شود در زمانی که قصد استفاده از آنها را ندارید، از داخل دستگاه خارجشان کنید. در سال های اخیر این باتری ها در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند به خصوص در زمینه های هوافضا و نظامی و خودروهای برقی. در نهایت در بازار متنوع فعلی باتری U.P.S ارزان و گران متفاوتی وجود دارند.

کار طراحان باتری این است که مطمئن شوند که الکترولیت و هدایت کننده کافی متناسب با سایز و ابعاد باتری طراحی شده وجود دارد تا ولتاژ و آمپر مورد نیاز را تا انتهای زمان عمر اسمی باتری تامین کند. عمر طراحی یک باتری در واقع زمانی می باشد که تولید کننده ادعا میکند که باتری قادر است پارامترها و مشخصات خود را حفظ کند. مشخصات عمر نامی باتری از تولید کننده به تولید کننده دیگر و همچنین از مدل باتری به مدل دیگر متفاوت می باشد.

باتری یو پی اس ۱۲ ولت ۴۲ آمپر صبا باتری

واحدهای UPS مانند سه راهی هایی هستند که درون خود یک باتری بزرگ دارند. آنها می توانند با توجه به اندازه UPS، در بازه زمانی چند دقیقه تا یک ساعت، از کامپیوتر و سایر تجهیزات شما محافظت کنند. برای اختیاط بیشتر هر تابلو باید خنک کننده­ی منحصر به خود را نیز داشته باشد. به طور کلی برای نگهداری از باتری سیلد اسید نگرانی خاصی وجود ندارد چرا که این باتری ها نیازی به نگهداری ندارند اما راهکارهایی که وجود دارند می توانند موجب افزایش طول آن ها شوند. از صفحات جداکننده در باتری سیلد اسید برای جذب الکترولیت استفاده می گردد تا به این شکل بتوان مانع از اتصال یون های مثبت و منفی در آن ها شد.

این دسته از باتری یو پی اس فاران با توجه به ساختار کاملا سیلد، طول عمری بسیار بالا دارند. باتری USP تولیدی این شرکت در آمپر های 9، 28، 40، 42، 70، 100 و 120 آمپر ساعت ارائه می شود. باتری های فاراتل یکی از معتبر ترین برند های تولیدی باتری های یو پی اس هستند.

اما می توان گفت برندهای ایرانی از برندهای چینی نظیر یورونت، ایبیزا و راکت و همچنین باتری هایی با برند متفرقه بهتر عمل کرده و کیفیت بالاتری دارند. از آنجا که مهر و موم شده اند، میتوان آنها را به صورت عمودی یا افقی نصب کرد. علاوه بر این، آنها به هیچ گونه مراقبت مستقیم مانند پر کردن مرتب آب نیاز ندارند. باتری های VRLA در داخل محفظه ای بسته میشوند که دارای دریچه ای است که در صورت افزایش بیش از حد فشار داخلی، گاز را آزاد میکند، بنابراین به اصطلاح سوپاپ تنظیم شده میگویند. در صورت داشتن سوال و درخواست مشاوره درباره خرید خود می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل و سوال خود را با متخصصین ما در میان بگذارید . ولی تجهیزات وابسطه به این سیستم و یا حتی مهمتر از آن اطلاعات اتاق سرور بسیار ارزشمند تر از این تجهیزات خواهد بود.

آموزش طراحی و نحوه ی ساخت یو پی اس-مستر انرژی پلاس