آغاز کمپین خدمات خودرو فونیکس برای تجربه زمستان بدون دغدغه
انتشار: آذر 17، 1403
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

آغاز کمپین خدمات خودرو فونیکس برای تجربه زمستان بدون دغدغه



مراقبت مداوم از خودرو عامل مهمی در افزایش طول عمر آن و کاهش هزینه های جاری است که به افزایش لذت رانندگی در عین آرامش خاطر به مصرف کننده کمک می کند. به همین دلیل خودروسازان خدمات دوره ای را راه اندازی کرده اند تا مصرف کنندگان را به این کار دعوت کنند و طول عمر محصولات خود را افزایش داده و کیفیت آن ها را حفظ کنند.

از طرفی یکی از خطرناک ترین فصول برای رانندگان و خودروها فصل زمستان است که با توجه به سرمای شدید هوا و فرا رسیدن روزهای بار، می تواند منجر به از کار افتادن برخی از قطعات و در نتیجه سایر موارد مالی و ج، شود. عواقب برای مصرف کنندگان. به همین دلیل به رانندگان توصیه می شود قبل از فرارسیدن زمستان، معاینه خودرو خود را جدی بگیرند تا در فصل زمستان مجبور به مراجعه به تعمیرگاه نشوند.

سرویس خودرو فونی، در شب زمستان

برند فونی، که با خدمات سریع، تخصصی و مطمئن همیشه در دسترس صاحبان خودرو و مشتریان است، کمپین خدمات پس از فروش یلدای را راه اندازی کرده است که از امروز (26 آذر) تا 9 آذرماه جاری میزبان مشتریان فینی، خواهد بود.

از این رو راه اندازی این کمپین بسیار مهم و ارزشمند است چرا که علاوه بر ارائه تخفیف ها و امتیازات ویژه به دارندگان خودروهای فونی،، خدمات تخصصی این خودروهای پیشرفته توسط کارشناسان برجسته این برند در تعمیرگاه های مجاز و مجاز فونی، انجام می شود.

با توجه به اینکه فونی، بیش از 90 تعمیرگاه پیشرفته و دارای گواهینامه در سراسر کشور دارد، این کمپین یلدا فرصت ارزشمندی را در اختیار مشتریان ققنوس قرار می دهد تا با تعویض قطعات مصرفی و خدمات دوره ای و انجام این کار با اصل و اصل، قطعات خودروهای معیوب را در این طرح تخفیفی بررسی و تعویض کنند. قطعات یدکی تایید شده از شرکت یلدا و حفظ آرامش در سه ماهه سرد، طول عمر و کیفیت خودروهایشان.

اگر از مشتریان فونی، هستید به خوبی از کیفیت خدمات پس از فروش این برند و تعمیرگاه های پیشرفته و VIP این خودروساز مطلع هستید. تعمیرگاه های فونی، در محیطی بسیار سازماندهی شده با ماشین آلات پیشرفته و متخصصان توانمند راه اندازی می شوند که اغلب دارای اتاق انتظار با دیوارهای شیشه ای است که محیطی آرام را برای مصرف کنندگان فراهم می کند، امکاناتی مانند صندلی VIP و فضای رصدی با کیفیت بالا را فراهم می کند. شفافیت در عملکرد متخصصان علامت تجاری است.

جوایز خارق العاده فونی، برای مشتریان

فینی، ضمن فراهم ، امکان استقبال از فصل زمستان برای سرویس خودرو، پاداش های ارزشمند و هیجان انگیزی را برای مشتریان خود در نظر گرفت.

مشتریان فونی، می توانند با اسکن کد QR ارائه شده در این کیت ها هنگام بازدید از تعمیرگاه های فونی،، شانس برنده شدن "سه سرویس دوره ای یک ساله رایگان" برای 10 نفر را داشته باشند.

خدمات پس از فروش ققنوس ضمن ارائه گارانتی های 5 تا 7 ساله برای خودروهای لو، و گران قیمت خود، با در نظر گرفتن من،ت های خاص مانند جشن یلدا، سعی در بهبود تعامل ویژه با مشتریان، لذت بردن از رانندگی با خودروهای خود و... سلامتی را تضمین کند و خودروها را زمست، راحت برای مشتریان وفادار خود بسازد.


منبع: https://www.donyayek،dro.com/news/252120/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%BA%D8%AF%D8%BA%D9%87